niklas var helt ensam

det brukar väl vara så att det är ni som är i skolan och inte jag. men skenet bedrar idag var det jag så bra. tvungen att gå idag igen. försov mig men fick skjuts hem. självklart var jag där till frukost. för utan frukost är jag helt j*vla lost. gick dit för att stilla min hunger. sitter nu här hemma vid datorn och sjunger. lyssar på tiny dancer ,almost famous soundtrack. tar det på skånska jag blir fett lack (betoning på lack). över att jag inga pengar i  fickan. skylla mig själv.  varför slösa allt på drickan. får ångest emelie ,ångest som fan.

  • nä kan inte sitta här och beklaga. finns andra saker jag måste lagra. några kalla öl i kylen och fixad frisyr. ikväll ska det supas tills det jag blir yr....puss på er svin, jag dricker öl, inte vin.!!!image2

Kommentarer
Postat av: emelie

Trevlig ångest! =)

2007-03-15 @ 15:38:06
Postat av: niklas

Absolut

2007-03-19 @ 17:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0