Sandra (Göken) har glass i håret!

Jepp. Det har jag. Och det är Tobbes fel. Så nu tänker jag officiellt lägga fram ett förslag till alla innehavare av denna blogg. Vilka röstar för att vi kickar ut Tobbe från klassen? Min röst är såklart Ja, och jag vet att Christa också röstar för mitt förslag. Han kan väl gå sista månaderna i IL eller nåt? Som straff? Jag personligen tycker nämligen inte att det är helt okej att gnida en glasstallrik i någons ansikte. Även om det räknas som hämnd.

Förövrigt måste jag säga att denna veckan har varit urmysig. Vi har strukturerat upp en massa, kommit framåt i regin, affisherna har kommit, vi har haft utomhus-lektioner och kulliserna börjar träda fram efter dagens scenografi. Snart kommer det bli nedförsbacke. Och då jäklar ska vi njuta :) 

Stor puss till alla!

PS: Glöm nu inte allas smeknamn. Vickan har dem uppskrivna så att ingen ska glömma dem ;)



Kommentarer
Postat av: Jullis

Jag tycker iuförsej att hela scenariot var ganska festligt, men att se Tobbe nån vecka i IL hade nog varit ännu festligare!! ;P

2007-03-16 @ 20:40:25
URL: http://vingali.blogg.se
Postat av: Vix

Hahahahahaha! Längesen det hände nåt så kul i matsalen som idag :D

Och ja, nu börjar det äntligen hända saker i vår musikal!!

2007-03-16 @ 22:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0