Göken (sandra) signar in

Hej mina små älsklingar :)

Så.. det räckte med snällhet.. för nu ska jag skälla!

1. Vem har ändrat designen? Ett jädrans äppel står före allas rubriker!!.. Dont like!

2. Marie och Christa tjatade på mig när jag inte skrev i rubriken vem det var som skrev.. och nu när jag skärpt mig, så är det andra som inte skriver vilka dom är. Poängen är väl att man ska veta vem som skrivit inläggen, eller?

3. Eller, ja.. det var nog allt.

Har kommit på en sak. Tror jag blir irriterad bara för att jag vet att det är ett tecken på att vi fortfarande är tillsammans. Har en vardag ihop. Det är som med familjen... Man kan bråka, gnabba och tjabba om ovissentliga saker, för man älskar varandra ändå. Om några veckor kommer jag inte kunna irritera mig på er mer. Då kommer ni bara vara borta. Därför försöker jag in i det sista intala mig själv att allt är som vanligt. Att vi tjabbar, knabbar och tramsar.. precis som vi alltid har gjort..  bara för att det också alltid kommer vara så. Att vara irriterad är mitt sätt att säga att jag tycker om er alla. Så otroligt mycket. Det vill jag ni ska veta.

Förutom mitt babbel.. en sista sak:

Vi är bäst! Musikalen rockade! Allt det vi ville uppfylldes, kom ihåg det!

With love / Göken

Kommentarer
Postat av: jansson

Sandra det är en TOMAT!!! ;)
Och det va niklas som ändrade den igår, o jag hjälpte till på ett litet hörn =)

2007-05-15 @ 18:23:01
Postat av: niklas

håller med om att växt helvetsts bakgrunden är den fulaste som finns...tomaterna är söta

2007-05-16 @ 08:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0