Niklas om minnen

Är det inte så att man snabbt glömmer bort allt det roliga när något tråkigt händer?

Inte i det här fallet. Den dagen jag fattar att man lämmnar alla för att ta det riktigt stora klivet i livet kommer vara jävligt jobbig men det väger aldrig upp emot så mycket kul som jag har haft under dessa 3 åren.
Att till och med jag (även de andra i sällskapet TKRB) kanske gråter en skvätt när vi går ut. Men i de tårarna kommer det inte finnas något ont utan de sammanfattar väl de 3 åren med varandra. Jävloa vad djup jag är, men det är detta mina fingrar skriver. 11dagar kvar sen är det slut, slut på den bästa tid som finns tiden tillsammans med sina närmaste vänner.image71

"Nu är det tid, det är dags att ge sig av. Kanske till en annan världsdel kanske ut på öppna hav.
Men var då inte rädd att ta fram denna tid, just denna tid en står del av ditt liv."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0