Den 27 November

Hej Niklas:P tänkte bara berätta att jag kommer med videomix och tittar på dig den 27 hihi ska bli kul att se dig in action.

Till er alla andra:)
Kunde inte somna igår så jag satte på GELA. Det var första gången som jag har sett på hela filmen. Och man har ju hunnit få lite perspektiv nu. FY FAN vad bra den är. Allting hör ihop och det klaffar så bra. Och alla är så grymt bra ljudet var ju lite hopplöst men  vem bryr sig. Såklart kom tårarna... men det var inte för att det var sorgligt vilket det ju var men för att jag var så sjukt stolt över Mus 0407. Jag kunde inte somna efteråt heller för jag bara tänkte på er. Och jag kom på det att vi lyckades skapa det som ingen gjort tidigare, ett MÄSTERVÄRK  nu förstår jag verkligen varför lärarna betalade för att se Good Evening Los Angeles God Natt Änglar en gång till:) Något annat som är så häftigt och det pratade vi ju om redan då att texterna stämde in så sjukt likt på oss och vår situation. Men det som stämmer in ännu mer var på det Chelsey sa. Och det lät ju ungefär så här:

Om du tittar på någon du bryr dig om, och kisar lite med ögonen så kan du se vingarna målas på dens rygg.

Jag vet att den inte är helt korekt men ja ni fattar ju vinken:_)

Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Lia

Godmorgon, hoppas att du har sovit gott.

2007-11-10 @ 09:46:16
URL: http://hellolia.blogg.se
Postat av: Julia

Du gör mig rörd!!

2007-11-11 @ 13:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0