Marie from Down Under

Hej min underbara klass.

Antligen kan jag komma in och skrva, det har inte funkat fran min dator sa nu sitter jag pa Annekes (mammans) och da har jag ju inte tre sista svenska bokstaverna men jag tror ni kan klara det anda! =)

Ar inne och laser reglebundet och tycker det ar sa kul att lasa om vad ni gor.

Mitt liv i Australien ar faktiskt helt underbart. Det borjar dock bli riktigt varmt har nu, sa varmt att jag maste sta framfor flakten efter jag har duschat for att inte borja svettas igen. Men sen ar jag ju en stettig manniska sa det hjalper ju inte. Pojkarna ar fortfarande harliga. De har utvecklats sa himla mycket sedan jag kom. Nu pratar de jatte bra och Trent beter sig nastan som en liten tonaring. Nar jag kom hem idag sa sa han " Hey! Marie! I want a choclat bar. And you open it!" haha. Har blir det jag som blir bossad omkring av trearingar ska ni veta. =) Zane den aldsta som ar 7 ar en riktig tjejtjusare. Han kommer de ha problem med nar han blir aldre. =) En ny Niklas typ. haha =) Na forlat alskling!

Igar var jag och sag JUSTIN TIMBERLAKE och guuuuud vad bra han var! Jag hade tyvarr feber sa jag satt och skakade aven om det var 30 grader men oj oj oj vad bra han var. Nar vi (jag och Frida, en av mina tjejkompisar har) kom dit sa var vi tvugna att lamna vara kameror utanfor for Mr. JT ville inte ha in dem sa da blev vi ganska besvikna. Men efter konserten sa hade vi forlatit honom for han var ju sa bra! Vi blev bada kara honom under kvallen men det har lagt sig nu dagen efter! Nej, det var verkligen vart de 98 dollarna, ca 650 svenska kronor. =)
image267

For att informera er som undrat om jag traffat en surfarkille sa ar svaret nej. =) Men jag har traffat en lang basketbolspelare fran England, duger det? hehe. Vi har traffats ett par ganger men han reser runt i Australien sa..
Men jag ska faktiskt ta mig upp till Noosa Heads, en stad upp pa kusten, och ta surflektioner nu snart sa dar kanske jag hittar mina aussie surf blokes. =) Ni ska veta att det finns sa manga roliga Australienska ord.

Tiden gar sa himla snabbt har nere. Jag har snart varit har i 4 manader, vilket ocksa betyder att det var lite over 4 manader sen vi tog studenten. sjukt. =)
Snart kommer min brors kompis och hans kusin ner vilket ska bli jatte roligt. Sen i december kommer mina kara familj och myser med mig. Och i februari har jag nojet att fa besok av min exsambo Sofia.

Jag hoppas att ni far det fruktansvart mysigt pa traffen hemma hos Lina. Jag onskar att jag kunde komma men det far bli nasta ar! =)

Och grattis pa fodelsedagen Niklas!!!!! =)

I'll be back soon lovers. 

Take care!
image268image269image270

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag blir alltid lika avundsjuk när jag läser och tittar på dina inläggg :) Du verkar har det så himmla bra där nere :) men du... jag blir nästan lite små sur när jag hör att du sett Justin!!!!!... snacka om att jag också hade velat det ;)var han lika snygg i verkligheten eller??? :) puss gumman!

2007-10-28 @ 12:42:37
Postat av: Tobey

Du e ju underbar! Puss på dig...

2007-10-28 @ 16:16:39
Postat av: Anonym

Tobey: Du med =)

Sandra: Inte for att jag vill gora dig mer sur men han var snyggare i verkligheten. =) Och han var sa grymt sexig pa scenen. Kommer han till Sverige sa maste du ga. =)

2007-10-29 @ 00:24:01
Postat av: dannie

Gud vad jag saknar dig gumman!

2007-10-29 @ 14:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0