dannie saknar alla

Gud vad jag saknar alla nu när jag sitter här och läser alla inlägg och kommentarer för att inte tala om när jag ser alla bilder. Kan inte bärga mig till den dan vi samlas alla igen.  Ni var och är mina änglar. Har gjort ett JÄTTE stort och svartvit kollage som jag har ramat in och satt i mitt rum. Den är typ 70 gånger 80 där jag har samlat massa bilder på personer som betyder mycket för mig. Majoriteten av bilderna består av er:) konstigt nog blev det så:P


För övrigt är allt bra livet rullar på. Jobbar och pluggar för fullt. Ser verkligen fram mot nästa helg när jag är får min första lediga dag på två vecor och jag ska kämpa för att inte öppna mina studie böcker. Och johannez mår också bra tror till och med att han saknar er:)

Sköt om er allihop saknar er BamseMycket


Till Niklas: Tro det eller ej men det ska bli skönt att få hem dig igen:)


Kommentarer
Postat av: niklas

tack dannie ska bli skont att komma hem

2007-09-29 @ 18:55:02
Postat av: Marie

Saknar dig med vännen. Om jag skulle gjort ett kollage så hade du haft en given plats där. =)

2007-10-01 @ 08:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0