Halsningar fran Oxford

Hej alla mina kara vanner!!
Sitter pa ett it-kafe mitt i staden..och njuter av en Chai Latte samtidigt som ja laser alla era inlagg har. ja har det jattebra..men aaaa vad jag saknar er!! Jag har traffat massor med underbara mannsikor har borta fran hela varlden... min engelska har blivit mer internationell an brittisk faktiskt....!?! Oxford ar en underbar stad, vackra byggnader, massor av studenter, mysiga kafeer, haftiga klubbar och dyra affarer.. Men anda sa langtar ja tillbaka hem ibland.. Idag fick ja en riktigt san stakt hemlangtan.. och langtan efter hur det var forrut.. Trodde inte ja skulle saga detta.. men ja saknar faktiskt Apelryd.. och allt vi hade dar.

Jag hoppas att ja far se er snart! Kommer ha en vecka semester har.. da aker jag hem..lovar att hora av mig till er nar det blir.. for er som vill traffas!!

Manga Pusssar fran "Sweden" (Som alla kallar mig har..hehe)
XxxXXxxx

Kommentarer
Postat av: niklas

kul att du trivs. tror bade jag o marie kan halla med om det dar med engelskan later fan proffig nu ju....jamfort med hur det lat innan pa vara engelska lektioner....hor av dig nar du kommer hem

2007-09-28 @ 00:05:05
Postat av: Julia

Å vad jag saknar dig! Du måste höra av dig när du kommer hem! Men det är skönt att höra att du har det bra! Önskar dig all braighet :) Puss

2007-09-28 @ 09:16:20
Postat av: Anonym

Jag vill träffa dig, jag jag jag:P när blir de? har du sett mitt mail? love you hun;)

2007-09-28 @ 14:36:41
Postat av: LInnea

De var jag som skrev;)

2007-09-28 @ 14:37:21
Postat av: Marie

Du får skaffa dig en härlig brittisk accent så kan vi snacka sen. Jag på min aussie engelska och du med din vackra. =) När kommer du hem från england? Kom hit när du har lov. =)

2007-10-01 @ 08:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0