Jag har gjort mycket nytt med mitt liv

Hejsan! Vill borja detta meddelande med att saga till Anki att innan jag drar upp mina byxor sa ska du knappa din kjol innan du svarar mig i telefon.

Sen vill jag beratta dagens roligaste insident so far. Det kommer en massiv vag kanske 2 till 2 och en halv meter hog, sjalvklart ska niklas musco dycka ratt igenom den. Resultatet blir: med varldens fart drar vagen med sig mina badbrallor ute i det stora havet och dar star jag med handen runt harligheten med ansiktet mot engelska turister...vilken klockren historia for barnbarnen.

Men Nu Kommer Den Storsta Nyheten NIKLAS MUSCO HAR SLUTAT SNUSA. Det gar inte att fa tag pa snus i Salou eller i Barca. Sa det ar bara att sluta. Dessutom slog jag o mamma vad att den dagen hon slutar roka ska jag sluta snusa och nu har mamma snart inte rokt pa 3veckor och jag har inte snusat pa ca 4 dagar.

Sedan Meddalande till Sandra o Christa: jag kommer bo hos er en del i vinter. Nar vi repar infor julshowen kommer jag bo hos robban. Nice det blir nastan som forr.
SeN Marie jag kan inte komma ner till Australien sa som jag hade tankt mig det blir for dyrt och allting klaffar inte med min polares pappa.......
Hoppas alla far det super pa Brallans inflyttningsfest hade garna kommit men ....ja ni fattar varfor hehehe. Sen Vickan Har du en spansk kille pa din skola som heter raul (ja som fotbollsspelaren)


vi synes nar vi syns.....puss kram nille

Kommentarer
Postat av: Karolina

Mycket duktigt med snusandet, se bara till att inte börga igen när du är tillbaka i Sverige...

2007-09-16 @ 18:34:38
Postat av: Matte

tja bror! hoppas att allt är bra med dig! här i skåneland är allt toppen! nu ska jag fortsätta jopbba har jag tänkt.
Va rädd om dig!
//Matte

2007-09-18 @ 15:57:48
Postat av: Matte igen!

skrev i fel blogg.. ska stå i Nickes privata blogg!

2007-09-18 @ 15:58:57
Postat av: Vickan

Ja Niklas..jag har en spansk kille pa min skola som heter Raul..;) Han kmr dock fr Chile lr nat fran borjan...men bor numera i spanien.. Men ja tror att han har akt hem nu.. varfor det!???

2007-09-27 @ 17:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0