Jullan

Hallojsan!

Här rullar det på. Hade vårt första krismöte med klassen igår för vi har haft jättedålig stämning och inte kunnat bestämma oss för nåt. Men jag känner igen scenariot sen innan :P Alla ska tycka ;) Men nu är det mycket bättre och vi har kommit igång med repetitionerna för vårt program som vi ska göra här på fredag nästa vecka då det är Konstnatt här på Öland.

Bortsett från de senaste dagarna så trivs jag jättebra här och människorna är jättehärliga. Lite roliga fester har vi också hunnit med och istället för Onsdagsklubben på CC så är det nu "Hasses" som gäller, Skogsbys lilla pub, och det är den och överskottsbolaget här som håller oss levande ;)

Jag saknar er mycket och när saknaden blir för stor så brukar jag kolla en snutt på vår lilla musikal. Ni är ju så fina allihop! Jag blir lika rörd varenda gång som jag ser den!!

Hade tänkt att komma till Lina på lördag men jag ska stanna här i helgen och det kostar ju en del med tågbiljetter. Men en bussbiljett till Kalmar får det bli för att träffa Christa på lördag! ska bli trevligt det! :)

Förresten så var det lite roligt för Ella ringde mig i lördagsnatt från en pub i Helsingborg där hon hade hittat en av mina nuvarande klasskompisar, Eddie, så de hade visst festat natten lång sen :D

Hoppas ni har dte bra därute!!

Pussen och Kramen från lilla Jullan

Kommentarer
Postat av: Ella

thihi det var kul :) kommer sakna dig hos Lina dock :(

2007-09-20 @ 12:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0