Jullis

Emelie du får mig att börja gråta när du skriver så fint om stockholm :) Ja fick bara sån lust att slänga mig iväg och hälsa på er alla!

Till Tobbe: Jag fick din hälsning från ja va hon nu hette :P Hon va lite smått berusad när ja träffade henne ;)
Till Sandra och Christa: En hälsning genom Sofia ska gå till er om hon nu kommer ihåg den eftersom även hon var lite på lyran. :)

Ja tänk va världen e liten ibland. Det finns alltid nån som känner nån som känner nån! '

Vill träffa er alla snart igen! De varmaste kramarna skickar jag från mitt Öland!

Kommentarer
Postat av: Marie

jag vill träffa dig med snart! 9 månader =)

2007-10-01 @ 08:39:01
Postat av: emelie

jaaa vi måste ses väldigt snart =)

2007-10-01 @ 11:36:50
URL: http://janssonemsan.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha.. ja, vi försökte fråga henne vad ni sagt till varandra.. men det ända Sofia kunde komma ihåg var att hon hade träffat dig :) Hoppas även du hade en super helg.. det verkar våra kära klasskamrater haft på Ölnad i alla fall :) Puss!

2007-10-01 @ 12:55:18
Postat av: Tobey

Eva-Lotta heter hon ;) HAha... hon kom precis hem från Öland, så fick din hälsning tillbaka =) HAde superduper! Puss

2007-10-01 @ 18:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0