Karolina

Blir så glad när jag kan läsa mej till att ni fortfarande lever och verkar ha det bra... Det samma gäller för mej, min utbildning här i Bergslagen är flummig och sjukt givande. Snart ska vi planera vår absurda teater där vi ska stå och laga en massa mat, bjuda publiken på mat och låta saker och ting koka över samtidigt som vi läser monolgoer. Stört och underbart.
      Är kär i en pojke som heter Oskar. Han gör mej glad, går konst och ler som katten i Alice i Underlandet.
      Har även blivit en hurtis. tränar aikido på måndagar, och på tisdagar och torsdagar är det tjejkväll på gymmet, dit jag oftast går.
       .....Och för övrigt vill jag bara påpeka att frukt är gott, och Örebro är en fin stad.
       Saknar er så fort jag har tid. puss/ Karolina

Kommentarer
Postat av: Ella

"ler som katten i alice i underlandet". fy vad fint!..är så glad öfr din skull!:D

2007-09-29 @ 19:12:18
URL: http://welliam.blogg.se
Postat av: Tobey

Bäste Fröken Svensson!
Jag haft full upp med en massa bestyr, men jag kommer snarats avsända ett brev till fröken!
Gå i frid!

2007-09-29 @ 19:32:41
Postat av: emelie

kul för dig!!säger samma som ella ;)

2007-09-29 @ 19:37:07
URL: http://janssonemsan.blogg.se
Postat av: Vickan

Åhh Karro!! Vad kul att läsa att du verkar ha det bra.. Och du måste berätta mer om pojken med ett leende som Katten i ALice i underlandet!!!
Fått några rutor på magen ännu!? :P
Pusssar och kramar i massor!

2007-09-30 @ 16:43:02
Postat av: Dannie

ÅÅÅh karolina du måste berätta mer om denna kille:P Och hoppas verkligen att vi ses snart igen. Massor me underbara kramar till dig min vän

2007-09-30 @ 23:23:00
Postat av: Marie

Oj vad du verkar ha det bra! Så glad för din skull. Fortsätt njuta av "katten" och du kan ju be honom måla ett nakenporträtt av dig som i "Titanic". Gör det inte på en båt bara =) sköt om dig

2007-10-01 @ 08:38:25
Postat av: niklas

hur fan ler katten i alice i underlandet? hhee

2007-10-01 @ 15:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0