Hej igen



image337


Nu har det dykt upp lite nya saker. Elaine, Emelie och Cissi ska till Thailand! Tjoho! Lite extra tripp dit på hemvägen. Härligt!!!  Fira min 20-årsdag på Thailand är ju inte helt fel. Ska bli underbart. Vila upp sig lite innan vi åker hem. Så min födelsedag firar vi inte längre den 17 utan den lördagen den 31 maj. Hoppas verkligen ni kan komma då och att jag inte har ställt till med för mycket besvär. Det andra gäller fortfarande, så hör av er om ni kan komma eller inte och om ni har problem med att komma dit eller hem.

Hoppas ni har det bra där ute i världen och att vi snart syns igen.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Det är ju superbra,för då har ju jag också kommit tillbaka till Sverige (nej, skinnsberg räknas inte)! jag hör av mej. puss

2008-05-01 @ 16:10:12
Postat av: Dannie

Va avensjuk jag blir på er:D Men jag ska faktikst till cypern och Egypten om två veckor så ni är förlåtna hihi Tyvärr är jag ju inte hemma den 31 Maj men jag vill VÄLDIGT gärna träffas när jag har kommit hem. Hade varit så kul att träffa er. Massor me underbara pyssar och kramar från er Dannie

2008-05-02 @ 17:27:36
Postat av: Julia

Nej! Jag pratade precis med jobbet och bokade in just den lördan...attans också..syndsynd...=( Pussen

2008-05-05 @ 14:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0