Sandra: Om årets slutproduktion

Hej alla mina kära vänner :)

Jag gör detta inlägg kort och hoppas direkt på anledningen till varför jag skriver.

Har pratat lite med Malin (som är producent för treornas slutproduktion) om att komma ner några stycken och titta på musikalen. Hon sms:ade mig i dag och ville att jag skulle boka biljetter snart. Jag ska åka dit fredagen v 19,(de spelar torsdagen också men jag tycker det är roligare att åka på fredagen), datumet är 9 Maj. Nu till min huvudsak. Om det är några som gärna hade velat följa med (ju fler desstå roligare), så kan ni väl sms:a mig eller maila eller nåt annat smidigt. Så bokar jag biljetter till alla som vill på samma gång. Det kan ju bli en liten mini-reuinion för oss som åker :) Var längesedan vi träffades många nu :( Jag ska ringa Malin på måndag så om ni vill vara med i fancluben får ni höra av er innan dess :)

Puss och välmående till alla :D

Kommentarer
Postat av: niklas

jag kommer

2008-04-20 @ 19:50:29
Postat av: Sandra

Är du seriös nu??.. Du kan la inte åka iväg från rancanaria?!? På tal om det.. ska du söka hit till bjärnum, eller har du gett upp dom planerna? Puss

2008-04-21 @ 09:29:41
Postat av: julia

Vill väldigt gärna se...men det är intagningsprov här den helgen och jag vet inte om jag ska hjälpa till, men jag ska kolla upp det så kanske jag kan komma ner...hade varit jättekul!

2008-04-22 @ 17:30:36
URL: http://vingali.blogg.se
Postat av: Danne

I´l be there

2008-04-22 @ 17:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0