Tredje gången gillt

Lina här. Insåg att det är nästan ett år sen jag skrev något i vår lilla blogg. Stryk skulle jag ha, haha. Jag lever iaf! Eller, mer än lever får jag väl faktiskt erkänna. Igår tackade jag ja till min plats på mäklarprogrammet. Så nu är det slutfjantat för min del! Har visserligen pluggat på högskola/universitet denna hösten med. En arkitektkurs i malmö och en i mode på campus hbg. Har vart skit skoj verkligen, men känner att det var dags att hoppa på något seriöst. Det blev ju trots allt tredje gången jag sökte.. Kom in i höstas men jag var nog inte riktigt redo då! Men nu är det dags! Ska bo kvar i min lilla lägenhet i Klippan, de flesta av er har ju vart där.. Det funkar, och att pendla är inte så jobbigt som man kan tro faktiskt. Sen sist jag uppdatera har det hänt massor. Tar det lite kort på det stora hela

  • Har haft en inneboende, Joanna. Men är själv igen.
  • Har dejtat en kille som är skit lik  Ljungberg. 
  • Mamma har flyttat ut i skogen i en liten grön stuga.
  • Jag har vart blond.
  • Jag torka bajs hela sommarn som pers ass.
  • Dejta en kille som har fått smeknamnet "lillsnoppen"

Ja, det har säkerligen hänt en massa lustiga saker som jag inte kommer på i skrivandets stund. Tiden går så fruktansvärt snabbt. Snart är det någon som skriver en liten update här med titeln "och så blir vi tre...". Om ett halvår är det inga elever på Apelryd som vet vilka vi är, helt nytt folk. Det är en ny tid mina vänner, en ny tid! Jag trivs iaf skit bra med tillvaron och hoppas att ni alla har det bra, var i världen ni än befinner er ;)

Många pussar och kram från Brallan

ps. Kommer ni ihåg "jägaren"? haha. Vi stöter på varanndra titt som tätt nere på mah.. Läser i samma byggnad!

ps2. Dannie - det låter sjukt roligt! Är glad att det går så bra för dig =)



Så här ser jag ut nuförtiden förresten!


Kommentarer
Postat av: niklas

oj oj oj.....freddie ljungberg då var han snygg....

2008-12-16 @ 11:51:48
Postat av: Lina

Jadu Niklas, du hade gillat honom. Spelar innebandy och dricker som en sjöbuse ;)

2009-01-06 @ 13:28:16
URL: http://linaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0