Blod, fett och tårar i Bergslagen

PREMIÄRVECKA
Samanlagt förekommer det 11 premiärer på folkhögskolan denna veckan. Jag har tre roller och har skrivit och regisserat en egen pjäs. (Posörerna, ett halvabsurt samtidsdrama som utspelar sej på C.C. s tjejtoa i Båstad.... Alla har vi skulder kommer att förekomma.)
      Helt underbart att gräva ner sej i arbete. Bara tänka på teater och släppa dumma pojkar (det finns gott om sådana här... Låt er aldrig luras av charmiga dialekter och snälla ögon)
      Ni verkar ha det bra där ute. Verkar leva rika liv. Det känns fint.
      /Karolina

ps. Med rubriken syftar jag på teaterblod, allt godis jag proppar i mej för att kompensera förlorad sömn samt skrattårar, sorgtårar, gäsptårar och när man gråter för att man hackar lök. ds. 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kommer "Posörerna" någonsin att utgivas i manusform? Blev väldigt nyfiken på vad det är du skapat, och vad du tagit inspiration från ;) :D puss & lycka till på premiären! Vi väntar på bilderna här!

2008-02-19 @ 20:31:50
Postat av: Lina

Jag vill också veta mer om "posörerna" =)=)=)

2008-02-19 @ 21:45:24
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: niklas

älskar ditt ps.

2008-02-24 @ 16:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0