NU ÅKER VI!!!!

Ja då var det dax att lämna Sverige för ett tag!
Nu flyger  jansson, rolfsson och min kusin Imberg till Melbourne! =)
Vi börjar vår resa mot flygplatsen i Göteborg i natt...sen går flyget från Göteborg kl 7 imorgon bitti. Vi mellan landar i England och sen vidare då till Melbourne! Det kommer bli hela 20 timmar i flygplanet! Oj, oj--- hur ska detta gå, men kul ska det bli i alla fall!!!
Och vet ni vad vår huvud uppgift är där!?? hahhaa vi ska vara i köket - laga mat och så! snälla tänk på oss när vi står där i köket i allt mat kaos! :P Nej men det ska nog gå bra!

Men vi hör av oss! Ha det bra fina musikal vänner! Och Marie vi ses hoppas jag! :P


Kommentarer
Postat av: Lina

Emelie. bråka inte om tomaterna bara! ;)

2008-02-18 @ 14:23:00
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: Karolina

Spännande!!! Jag blir så avis på er. Och glad. Puss.

2008-02-19 @ 14:45:24
Postat av: Marie

Klart vi ses. =) På torsdag kommer ju jag ner. =)

2008-02-26 @ 04:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0