Grattis i efterskott

Ack och ve kompisar! Vi missade vår bloggs födelsedag. Januari 2007 började vi med några spridda inlägg, och nu kan vi följa varandras liv även efter Apelryd här. Det vore värt en tårta. Vi kan ju låtsas att vi sitter och har födelsedagsfika tillsammans:)...
      I övrigt vill jag bara säga att betapet.com är värt ett besök, mina blonda bekymmers (alias Oskar) nya flickvän ska komma hit och bo i mitt hus nästa vecka, jag är uppriktigt lycklig över min föreställning som nu är färdigskriven och som ska börja regisseras på tisdag och om fler människor åt mer ostkaka skulle världen vara en vackrare plats (om än befolkat med mer tjockisar, men det är så gott!).

     

Puss och kram från Karolina


Kommentarer
Postat av: Sandra

Naw.. blev helt sentimental av "äta tårta och lotsas att vi gör det tillsammans" :( Och Karro.. I know.. trolle är fortfarande inte där han hör hemma.. skärpning på mig.. jag lovar! Puss

2008-01-31 @ 22:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0