Ett nytt försök (Dannie)

Hej kära muskompisar

Satt och skrev ett inlägg här för två veckor sen, ett långt ett med bilder och allt och skulle förhansgranska det, dumma jag tryckte bakåt och allt försvan:S så det har tagit ungefär denna tiden för att mig an detta igen. Men somsakt nu ger jag det ett nytt försök.
  Det var ju ett tag sen man skrev och det har hunnit hända en hel del sen dess. Bla har ju jobbet bytt namn som några av er kanske har lag märke till. Videomix finns inte längre utan det är HEMMAKVÄLL. Det är fjärde gången om jag inte mins fel som vår ägare har bytt namn. Och så köpte han upp hemmkväll som har funnits uppe i norrland i några år så tyckte han att det passade mycket bättre. Vilket jag håller med om. Vi har ju inte videos längre. Bara DVD:er. Jag har gått ut det första året på socionomprogrammet. TIden går så sjuuuuukt snabbt, Har flyttat in till Johannez i hans lilla längenhet på 25kvm. Det låter mindre än vad det är. Jag har målat om här till vita väggar, vi har satt tv:n på väggen och bara i går var vi på ikea och köpte en massa vägghyllor. Så det har blivit över förväntan. Jag trivs här. Och sen har ju både jag och Johannez varit med om något rätt så stort :D
 Vi var i Cypern för några veckor sen under en två veckors period samt en kryssning till Egypten. Det var helt underbart. Vi han bada på afrodites strand, där hon föddes ( ni vet kärleksgudinnan). Besökt Achilles ( han som MR Pitt spelade i Troja) bostad. Varit uppe och kört några timmar i trodos bergen. Tagit en promenad i kheops pyramid, Och så har Johannez hoppat Bungee Jump och jag har ÄNTLIGEN gjort min tattooo. De flesta av er har säkert redan sett den för länge sen. Och om jag inte mins fel var Ella den allra flesta som såg den efter en svenska lektion tror jag för två år sen. Så Ätligen. Men jag är glad att jag väntade. Killen som gjorde den var grymt bra, och vi förstod rätt så snabbt att han var rena rama kändisen där.
Nu i sommar jobbar jag heltid på hemmakväll som andra man, Det är skit kul. I love my job. Sen får vi se hur det blir det kommande året. Kankse blir ett sabbats år. Några av er kommer jag ju träffa nästa lördag hos Marie och det ska bli så grymt kul:D Längtar så!!!

HJÄLP:Jag vill ha allas hemadresser. Så ni får gärna hjälpa mig med det!
LAVE YA

                Hopp Hopp                      Affrodites (kärleksgudinnan) stran                     Tro Hopp & Kärlek, Hat Ondska, ting & yang



                                 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hemmakväll har det godaste godiset! =D send me a mail på lindvägen 2, 514 44 Länghem...Skönt att höra att du har det fint! Krams

2008-07-01 @ 21:07:15
URL: http://vingali.blogg.se/
Postat av: Ella

ey baby! fin tattoo,vart har du den? fattade inte riktigt om du skrivit fel eller om det var ngt med mig där i slutet?hmm ja..hoppas allt leker lika bra fortfarande! min adress: 10 leybournehouse, dodstreet, e14 7ed, London.

2008-07-04 @ 19:13:02
Postat av: Lina

Tjo! Bor på Västra Blomstergatan 19, 264 34 Klippan. Fick aldrig ditt kontonr heller.. I need it, så jag kan föra över pengar =)

2008-07-05 @ 21:31:22
URL: http://linaolsson.blogg.se/
Postat av: niklas

min adress är: jämte maria och leif

2008-07-08 @ 15:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0