Kanske gick det till såhär

Känns lite som att jag missade något...men tror att kvällen var typ såhär:
 
Först så berättade ni om alla killar ni har träffat under ett år, marie berättade om australien och sandra o christa om bjärnum. Sen blev det mat och mer vin. Efter några bra tal av familjen larsson (kanske ett av sandra också) fortsatte festen med glädje och sång. Sen tror jag att Annie och Fia berättade om alla pinsamma saker de gjort tillsammans under ett år. Sen kom bandet för kvällen. Och sandra tyckte förstås att nån i bandet var riktigt het.Hon går direkt fram till Marie och frågar vem det är. Varav Mrie svarhan är Gift och har 2 barn...framåt små timmarna blir det snack om att träffas mer och oftare ni lovar varandra det.. och samtalet slutar med att ni säger hur mycket ni älskar varandra. Och självklart avrundar karolina kvällen med något smaskigt citat.

Om nu kvällen var såhär....fan vad jag velat vara där.....

Hoppas allt e bra med er//// niklas

Kommentarer
Postat av: Lina

Du var saknad..

2008-07-21 @ 21:48:35
URL: http://linaolsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du är fan underbar mannen :D saknar dig!

2008-07-21 @ 22:12:58
URL: http://ssandraanderssonn.blogg.se/
Postat av: Dannie

Du får ta och komma hem nu, börjar få abstinens besvär eller vad det heter:P Men innan det måsta jag och johannez se till att hälsa på dig först. kyss och smek:D ne da hihi

2008-07-25 @ 23:32:51
Postat av: Marie

haha älskling, du hade helt rätt! :) Jag saknade dig då och jag saknar dig nu! I natt åker jag till Spanien så då är vi inte jätte långt från varandra! Love u!

2008-07-29 @ 11:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0