Marie och Inger 70 år!

Än en gång säger vi grattis och välkommen hem till allas vår kära Mary, och tack, inte minst för den bästa festen på länge! Måste nog tyvärr säga att ni som dessvärre inte kunde komma, missade nåt helt klart minnesvärt! Dock fanns ni med i våra tankar hela tiden :)
Tänkte dela med mig lite av både Sandras och mina kort som togs under kvällen...
och nåt som kom på tal under festens gång var att snart ställa till med en ytterligare reunion med hela klassen...hade det inte varit najs?



Fler bilder hittar ni på facebook ;) Jag saknar er allihopa!
Pussar & Kramar - Christa!

p.s eftersom blogg.se tydligen är under konstruktion och man inte längre kan se sina kontakter så får alla jättegärna skriva in sina blogg-adresser på kommentarerna...vi vill ju hålla koll på varann ;) d.s

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker absolut vi ska ha reunion snart! I have an idéa.. :P Återkommer!

2008-07-16 @ 20:12:54
URL: http://linaolsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack själv alla ni underbara möss! Det var en av de bästa kvällarna i mitt liv!! Reunion får planeras för nu har jag fått smak på att vara med er igen och kan inte vara utan! :)

Love love love

2008-07-16 @ 22:30:57
Postat av: emelie

Ja det var underbart att ses igen! :D så skojsigt så! =) hoppas alla kan ses på nästa! Det hade varit något alldeles extra ju!

2008-07-17 @ 23:17:45
URL: http://janssonemsan.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kan inte mer än att hålla med föregående talare :) Nån som annordnar en reunion??.. ;) Puss

2008-07-18 @ 23:50:52
URL: http://ssandraanderssonn.blogg.se/
Postat av: Anki

Ojojoj - jag tror jag dränks av alla tårar. Såväl av glädje av att se er tillsammans, som av saknad - mina kära gamla elever... så vuxna, så långt från Apelryd och... fortfarande tillsammans, t o m över "programgränserna". I love YOU all - det är nog det enda jag just nu kan säga,, efter att ha läst detta inlägg plus de efterföljande.

Många kramar till er ALLA inkl era nära och kära (såsom t ex föräldrarna)!

Från en som ofta tänker på er: Eder Anki

2008-07-30 @ 00:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0