Ännu en klass ute i det fria...

Hej Alla ni kära "gamlingar"... Roligt att se att så många av er håller igång på bloggen!!!  Jag gläds - varje gång jag läser om er..., och saknar er - naturligtvis.
Nu har jag släppt ut ytterligare en Mus-klass från Apelryd, i torsdags. Och återigen ett gäng som kommer att bli saknat, som alltid. Men det känns okej så länge man kan få vara med och kolla in era förehavanden, t ex på bloggen. 
Många stora grattiskramar till er alla som kommit in på olika utbildningar, och ni som varit ute i vida världen och som kommit hem helskinnade. Ser fram mot att se er på besök i framtiden...
Ha nu en skön sommar så ska jag försöka landa detta inlägg utan några som helst ekivoka inslag denna gång!
Många kramar till ALLA från Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0