Dirty Pretty Things

heeej allihopa!
har kommer det en liten halsning fran Ella i London! jag hoppas ni alla har det bra dar ute i varlden vart nu alla an befinner sig, pa sina skolor eller borta i solen(?!)

Ahum ja jag har ju inte skrivit har pa ett tag men tja jag bor i London nu. har gjort det i cirkus tre manader. har gor jag kaffe pa vardagarna till rika banksnubbar pa deutche bank vid liverpool street och festar i hogklackat (vilket ger mer kramp an vad jag kunde forestalla mig) under helgerna..sen forsoker man klamma in kultur och att hanga pa brik lane och dejta freaks emellan allt annat. just nu bor jag med tva svenska killar och sandra fran pitea i en lagenhet som haller ganska hogstandar med tanke pa London matten.

ville mest saga hej, och har ni vagarna forbi ar det bara att ringa! vi har en hemskt skon soffa att sova pa!

puss and love
xxx Ellaaaaa ps. jag bjuder pa lite egobilder med..ni far helt enkelt sta ut ds.
1
 2  3 4 
5 6 7  (1)Streetart utstallning vid waterloo, skapat av Bancsy (grym konstnar), det var en tunnel fylld med graffiti. (2) pianokillar at shunt lunge, skummt hippie stalle vid London bridge (3) Roomie sandra och jag pavag till china white (4) trafalgar (5)brick lane (6) var lagenhets utsikt over canary wharf (7) freaks

Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha vad har jag ALLTID sagt? Förstår du nu min smärta på nyårsnatten ;) Sköt om dig!

2008-06-02 @ 21:57:41
URL: http://linaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0