Hej klassen! :)

Nu är jag hemma i Sverige igen! Kom hem en vecka tidigare för att överraska min mamma nere i Venedig. Man kan ju säga att hon blev väldigt chockad, men glad! :)

Jag tycker det är jätte roligt att det är så många som kommer på min fest den 12 juli! Jag hoppas alla har fått inbjudan, det är Lasse och Martin som har skött allting.

Om ni vill så finns det möjlighet att sova i lägenheten bredvid oss efter festen. Ni behöver dock liggunderlag och sovsäck för det finns inga möbler där inne! :) Men alla får plats och sova tillsammans så vi kan ha en liten tyst efterfest där, utan att väcka resten av huset! hehe. Så nu vet ni det! Ni kan ju höra av er om ni vill sova där så vi vet!

Vi får ta igen förlorad tid den 12:e men jag hoppas alla mår bra! Ses snart! :)

Kram kram kram Marie

Kommentarer
Postat av: niklas

o jag vill jättegärna komma..men ja kan ej. Kommer hem i okt.....saknar dig älskling...pussar

2008-06-27 @ 17:19:19
Postat av: Julia

Jag hade också jättegärna varit där men jag jobbar hela helgen tyvärr...jobbar alltid på våra reunions =( Men hoppas du får det fint här i Sverige nu !! Stor Kram!

2008-06-29 @ 16:49:56
URL: http://vingali.blogg.se/
Postat av: Lina

Marie! Har inte fått sommarschema förren nyligen, men om det finns möjlighet så kommer jag hemskt gärna! Och sover klart lika gärna över i grannlägenheten! Sköt om dig, så hoppas jag vi ses den 12! Pusspuss

2008-06-30 @ 18:03:43
URL: http://linaolsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hey:) jag kommer jätte gärna ska bara byta ett av min pass, men jag kommer :) ta hand om dig så ses vi då:) puss

2008-06-30 @ 18:23:59
Postat av: Sandra

Jag kommer!!.. MEn det vet du ju antagligen redan :) Hoppas Danni sa att jag också sover i lägenheten, hon skulle höra sig för lite åt mig också när hon ringde :) Längtar redan vännen! Puss!

2008-07-01 @ 17:16:35
Postat av: chrisssey!!

I´ll be there, count on me :)

jag sover gärna över jag med...puss o kram.



p.s om du visste vad jag längtar tills vi ses !d.s

2008-07-02 @ 15:41:47
URL: http://christah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0