Bajsagenten Karro

Tiden har gått så stört snabbt tycker jag. Vi tog studenten alldeles nyss, men nu sys Lovisas balklänning upp och jag ska redan sluta på folkhögskolan. Sommaren försvann på Fun City, och sen dess har jag kämpat mej igenom 51/2 föreställningar (tre till ska det bli, en slutproduktion och två fritidsprojekt), två killhelveten (hade det inte varit för det där med celibatet hade jag gått i kloster för länge sen) och snart ska jag åka till Prag. Galet.
      Vad glad jag blir när jag läser att det går så bra för mina klasslösa kompisar ute i världen. (När vi inte går i samma klass är vi inte klasskompisar längre, utan kompisar utan klass. lite kul ordlek tycker jag.) Ni förtjänar verkligen!

      Kul att du frågade om Posörerna Sandra. Jag skrev ju en pjäs som utspelar sej på en klubbtoalett någonstans i Sverige (för den som känner till Apelrydsskolan är det inte svårt att räkna ut att det är i Båstad) där man får se och höra om korta bitar ur folks liv; En tjej har fått värsta snefyllan och pratar bara om hur hennes föräldrar slaktade hennes lamm när hon var liten (känns det igen?), en annan prackar på främlingar detaljer om sitt sexliv, en tredje är bara förbannat trött på allt det ytliga och en fjärde slutar kvällen med att kräkas och berättar att när hon jobbade där förr i tiden råkade hon trava in när Fradrik Ljungberg hade sex i ett av båsen (jag har för mej att du berättade att det faktiskt hade hänt). Om jag får säga det själv blev det riktigt bra. om du har samma adress som på vår mejllista skickar jag gärna manuset tilldej om du vill läsa, det är ganska så kort.

Annars är läget lungt. Blev 20 i dagarna... Hälften till 40...AAAAAAAAAAAAAHHH!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Fan, grattis bajsis! :) de säger att 20 är en härlig ålder. Jag har ej provat än men när jag har det så kan du och jag ha denna konversationen igen! :) Lycka till med alla föreställningar! Kram

2008-03-28 @ 13:04:36
Postat av: Julia

Grattis i efterskott!! Ska ni till Prag samtidigt som musikarna på eran skola? Vi ska dit veckan efter =D

2008-03-28 @ 18:16:20
URL: http://vingali.blogg.se
Postat av: Karolina

jajabullar! Dom där tjeckerna kommer inte fatta vad som har hänt förän det är för snt!

2008-04-01 @ 15:51:24
Postat av: Sandra

Ja, snälla göra det :) Vore super, super kul :D Har kvar samma adress :) Kiss darling!

2008-04-01 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0