Julia minns tillbaka

Jag tittade på Sandras facebookklipp från musikalen. Jag får alltid tårar i ögonen när jag ser det. Det är nåt speciellt <3

I så ska det låta ikväll var både Buenaserra, eller hur det nu stavas, och "Jag tycker inte om dig, jag håller inte av dig..." med. Minns ni Pärlor i sommarnatten? =D Förresten, är det nån som har omtankar på film? Hade varit kul och se! Och barnteatern!! Kommer ni ihåg, dockgänget, hur vi låg i hög bakom den där teatern? och markus asvarma björndräkt!! Duut och Kanin och Toker och Häxan och alla andra. och Önskekulan!! =P

Annars i livet på Öland börjar separationsångesten krypa sig på. Föreställningarna av Nästet är över, och veckan på Kalmar Teater var underbar! Saknar min Jenny lite. Lilla pryda Julia blev tuffa, grov i munnen Jenny P Mörner =) Nu har vi en Pragresa om två veckor, samarbete med skrivarskolan, vårshow och lite annat smått och gått kvar. Ska spela in en demoskiva på projekttiden tänkte jag. Det är helt vrickat att jag inte spelat in nånting tidigare eftersom man haft tillgång till studion dygnet runt hela året! Och inte har jag lärt mig spela gitarr eller bas heller som jag tänkte...det blir oftast inte som man tänkt sig :P

Hoppas ni har det bra därute!! Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Daniéla

Hej julia.... Jag har barnteatern fast på vhs ska prata med mamma så kan vi kankse kopiera av den. SÅ kan jag ju skicka den till dig:) Vilken adress har du?

MAssor me BamseKramar

2008-04-01 @ 17:55:57
Postat av: Julia

Skulle va jättesnällt ju =) Lindvägen 2, 514 44 Länghem!

2008-04-02 @ 12:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0