Stjärnskådaren.

Jo, i söndags var jag sjuk. Usch vad jag mådde kasst, kunde inte äta på hela dan. Men jag skulle ut och titta på stjärnorna. Jag hade bestämt mig. Jag slapp i alla fall åka med tåg och buss, pappa körde mig. Så kom jag fram. Till det där stället. Ni har också sett dem, stjärnorna och det vet jag. Det var bara det att denna gången gnistrade de lite mer än vad det gjort innan. Sådär så man verkligen förstår att de är stjärnor man tittar på. Vill ni veta en hemlighet? Det vill ni va? Det är sånna bra stjärnor som inte sitter på himlen utan finns mitt ibland oss. Sånna där stjärnor som Sandra och Christa. Det var i Bjärnum jag såg dem.

Tack, säger jag bara, tack för en superföreställning. Ni är så duktiga! Det ska ni alla veta, vi kan vara stolta. Och sen till er Sandra och Christa. Tack för ni var så gulliga mot mig på kvällen. Mådde ju piss, och det var typiskt. Men jag kände mig helt i trygga händer. Tack och lov. Tack för att ni fick mig i säng och pysslade hand om mig.

Och Julia! Hade jag haft en stjärnkikare är jag säker på att jag hade sett dig gnista här ifrån mitt fönster. För jag är helt pank, annars hade jag kommit. Och hälsat på dig och ja.. ehm. ja.  haha... hälsat på dig och tittat på er föreställning. Lycka till.

Och sen här uppe i götet. Jodå, jag sliter och står i, siktar mot stjärnorna jag också. Vi går snartin i en projektperiod, jag ska vara med i en musikal baserad på flickan med svavelstickorna. Börjar repa vecka 13, och sen har vi premiär runt en vecka in i maj. Jag hade tyckt det var så kul om ni ville komma. Det är dessutom teaterfetival på skolan då, vilket innebär att det är jättemånga föreställningar som går. Tror det är kansek två musikaler, någon musikteater och så rena teaterföreställningar. Se allihopa vet jag, förra året har jag hört att man kunde köpa ett billit teaterpass och gå på så många föreställnignar man ville. De ni, kultivera er och mys med mig.

Puss.

er Tobias


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag kan inte säga mer än att jag älskar dig vännen! Varm kram och blöt puss / Sandra

2008-03-12 @ 12:34:47
Postat av: Dannie

Jag håller med dig helt Tobias föreställningen var helt underbar och de var supergrymma:D Skönt att höra att de tog hand om dig. Saknar dig jätte mycket!!!! Massor me BamseKramar till dig

2008-03-13 @ 20:02:39
Postat av: Julia

Vi kommer antagligen ett helt gäng härifrån och söker wendelsberg! =) Jag bestämde mig i fredas under föreställningen :P Träffade Eva-Lotta i helgen, skickade med en hälsning till dig!! puss

2008-03-17 @ 20:03:21
Postat av: Sandra

Härligt Julia! :) Du ska inte söka Umeå, BA eller PAS då? Pussar!

2008-03-23 @ 16:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0