Update från götets förort :P

Ja, ja får väl haka på sandra och christa och göra ett litet avtryck här. Jag och Tobbe pratade en massa båstadminnen i fredagskväll, saknad! Jag trivs alldeles utmärkt på wendelsberg och ska ha en veckas skönt lov nu!! ska jobba lite och åka upp till pojkvännen i norrköping, har alltså hittat mig en ny älskling som jag gick med på öland och som nu också går i samma klass, =) vi letar väl lägenhet nu, har blivit lite trött på att bo på internat, men vi e lite lata så vi orkar inte pendla från gbg, så vi letar i lilla mölnlycke =P skolan är annars bra, har haft tre veckors intensivarbete med en etyd, en liten scen på 10minuter nu innan lovet...innan dess dansade vi nio timmar i veckan, tänk lilla jag, ja ja känner mig absolut inte som en dansare men det är ju kul iaf =) efter att ha haft världens bästa sångpedagog på öland så går sången lite trögt med den nya, men det ska väl lösa sig efter ett tag..ja annars så fikar vi väl, och spelar volleyboll!!

Hoppas ni har det fint därute! Massa kramar från Jullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0