Sandra is here and she is pissed! ;)

Hej kära Musar!

Jag tänker inte börja med att klaga på er, utan börjar istället med att säga att jag hoppas att ni alla har det bra och att även ni har fått njuta av vårens underbara solstrålar de senaste dagarna!

Så.. nu till klagandet. Är det överhuvudtaget någon som läser den här bloggen nuförtiden? Att inga skriver det har jag vant mig vid, men att se att Dannies senaste inlägg bara har fått två kommentarer gjorde mig lite ledsen. Skärpning klassen! Om vi inte lägger manken till kommer detta att dö ut, och det vill i alla fall inte jag!

Så, min uppdatering då... :)
Jag går fortfarande på Balettakademien, men är fruktansvärt trött på att gå i skolan. Att i så många års tid alltid bli bedömd och "tvingad" att hela tiden bli bättre har tagit ut sin rätt. Jag vill för en gångs skull kunna stanna upp snart och bara njuta av det jag faktiskt kan. Så, jag ska gå 4 veckor till, jobba hela sommaren och sedan ta mig en funderare på om jag ska börja årskurs två till hösten eller inte. Förhoppningsvis får jag gnistan tillbaks, men om inte så vet jag inte om jag pallar. Tiden får helt enkelt utvisa.

Till något roligare då, nämligen det här jobbet som jag börjar på om 4 veckor.... Jag ska vara betald skådespelare på Astrid Lindgrens Värld! :D Helt sjukt roligt, och en dröm som blivit verklighet. Jag kommer klä på mig rollerna som Alva i Madicken och Fröcken Bock i Karlsson på taket, och kommer säkert uppdatera därifrån under sommaren :)

Tillsist så hoppas jag som sagt att Ni har det bra, och att ni också tittar in snart och berättar om hur ni har det :)

Puss på Er alla!
/ Sandra


PS: Lägger upp lite bilder och länkar en video här nedan, bara för skojs skull :)

http://www.youtube.com/watch?v=iVBQ1oz6ZYk










Kommentarer
Postat av: niklas

nemen hejsan min kåte vän...håller fan med dig om att det e dgs för skärpning------hoppas allt e bra med dig din jävla apa...saknar dig som fan...o grattis till astrid lingrens världs jobbet.....tusen milijoner pussar niklas

2009-04-15 @ 03:50:05
Postat av: Dannie

Heeej gumman ser fram mot att träffa dig i sommar:P och jag hoppas och vet att allt kommer lösa sig för dig:) Lave ya

2009-04-15 @ 09:30:05
Postat av: Sandra

Niklas: Jag hoppas det e bra me dig också din jäkla bock fan! :D Och jag hade ljugit om jag sagt att jag inte saknar dig också ;) Hur har du de vid medelhavet egentligen? många ligg, öl och rep? :)



Dannie: Tack gumman! Jag ser fram emot och träffa dig också :) tyvärr gick ju inte min ekonomiska plan igenom riktigt, angående halmstad trippen, men jag lovar dig att du får besök av dig så fort jag blir ledig i höst :) Och förresten, vad har hänt med ditt förra inlägg? har nån tagit bort det, eller är det bara på min dator som det inte syns?



Stor blöt puss på er båda!

2009-04-15 @ 19:34:45
URL: http://sandra--andersson.blogspot.com/
Postat av: Julian

Jag är en trogen läsare :) Låter jättekul med Astrid Lindgrens värld, njut av av det fullt ut, anställd som skådespelare är bra grejjer!!

2009-04-19 @ 22:00:38
Postat av: Marie

Bra sandra att du säger till! Jag läser regelbundet men får väl skriva lite själv också! :)



Grattis som fan till jobbet. Det är du värd. Önskar att jag hade kunnat komma och titta på dig men jag komer inte hem förrän till jul. Då vill jag träffa dig och kramas lite!! Jag kommer dit du är, var det nu är hehe



Stor stor puss och kram

2009-04-28 @ 13:36:49
Postat av: Dannie

Hehe ja du jag skulle ta bort en liten grej bara som hade blivit fel så råkade jag ta bort hela inlägget hehe klumpiga dannie:P

2009-04-28 @ 21:48:45
Postat av: Linnea

kan väll erkänna att jag varit lite dålig med komentarerna, ska bättra mig jag lovar:)



grattis till jobbet:) gud vad avunsjuk jag blev när jag läste det;) det är ju dröm jobbet, hoppas du får en bra sommar och får jobba röven av dig:)puss & kram

2009-05-07 @ 16:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0