..och så var vi tre

Det är nog inte alla som vet om det men jag har blivit sambo & Helsingborgare.
Flyttade ihop med min älskling (som fortfarande är BajsAdam) i augusti i en jättemysig lägenhet nära stan. (varav rubriken..jag, adam och lägenheten) Jag vet rätt dåligt.. men jag kunde inte låta bli efter Linas inlägg ; )

Jag jobbar med Linnéa på Hotel Kullaberg som jag gjort sen jag kom hem från Ibiza i somras. För er som inte visste så har jag jobbat som entertainer på Ibiza, jättekul och spännande men jag måste medge att fortfarande sitter inte spanskan riktigt.. vad är det med det språket som gör det så krångligt!?

 Framtiden skrämmer mig, eftersom jag inte har en aning vad jag vill göra med den. Jag är jättestolt och imponerad över alla er som tatt er i kragen och börjat med nåt nytt. Ni verkar liksom ha bestämt er. Det jobbiga med mig är att jag helt enkelt inte kan bestämma mig. Hade ju tänkt att börja plugga till hösten...ja men vad?  
Jag får väl göra som Marie, ge mig ut i denna underbara värld och bara låta slumpen avgöra.

Gott Nytt 2009 på Musikal0407! Pussar & Kramar Vickan
I dj-båset vid scenen på Ibiza.



Kommentarer
Postat av: Niklas

Fan vad najs!!!

Sjävla tråkigt att vi inte hann träffas....han ju inte ens träffa ida när hon glodde på oss...Skit i vad du gör jobba på hotellet o skit i vilket..allt löser sig..ha det bra o skit på dig.haha

2009-01-10 @ 23:24:08
Postat av: Niklas

Fan vad najs!!!

Sjävla tråkigt att vi inte hann träffas....han ju inte ens träffa ida när hon glodde på oss...Skit i vad du gör jobba på hotellet o skit i vilket..allt löser sig..ha det bra o skit på dig.haha

2009-01-10 @ 23:24:30
Postat av: Lina

Din lilla fuling! Jag trodde vi skulle få en liten musikalbebis!!!

2009-01-12 @ 17:31:29
URL: http://linaolsson.blogg.se/
Postat av: Dannie

2009-01-18 @ 20:28:05
Postat av: Dannie

Heeej gumman... tänk att man inte har fått mysa med dig sen studenten:( vad kul att du har dig en mysiglägenhet med killen och tänkt inte så mycket på framtiden njut av nuet som den äventyrare du är:P HOppas att vi ses snart min vän massor me kärlekskramar till dig

2009-01-18 @ 20:30:43
Postat av: Marie

Grattis till allt! :) Lycka till med jobbet och lägenheten!

Jag kan trösta dig med att jag vet inte heller vad jag ska göra i framtiden. hehe

puss på dig

2009-01-20 @ 07:28:52
Postat av: Anki

Grattis Vickan!

Va´kul! Duuu - fundera inte så mycket på framtiden - det löser sig! Lev här och nu!

Många kramar / Anki

2009-02-16 @ 18:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0