En kortiss..

Klockan e rätt mkt.. typ halv tolv så ja borde vara i säng med tanka på jobb imorrn. Men jag kunde inte låta bli att skriva ett litet inlägg efter Sandras "utskällning" (bra där Sandra!)
Vill egentligen bara säga att jag och Linnéa faktiskt hittade på nåt spännande för ett par månader sen. Vi åkte jorden runt till Thailand!!! Reste runder i thai-landet, Laos, nästan Kambodja (Var vid gränsen..en lång å läskig historia) & en snabbis nere i Malaysia.
Hade det verkligen helt underbart!! Så nu lever man på det ett tag.

Puss & God natt till Er alla!!!

//Vickan & Linnéa hälsar (säkert =)))






Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, det gör jag:) fina bilder, du kunde ju valt några andra, kompis;)

2009-07-03 @ 12:06:15
Postat av: niklas

haha älskar sista bilden...

2009-07-04 @ 14:06:16
Postat av: marie

sista bilden är klockren! :) love it

2009-07-04 @ 16:43:56
Postat av: Agnes.

Hej Musikaltreor ! Agnes här, gick i ettan när ni var treor. Nu har ju även vi blivit stora och spridits i sverige, sorgligt, som ni vet. Men jag tittar in här ibland och det är sjukt kul att se att ni fortfarande håller ihop, det skänker hopp! allt gott till er och lycka till med vad ni tar er för! Puss o Kram

2009-07-05 @ 23:29:54
URL: http://frokenjernisacsson.blogg.se/
Postat av: Dannie

Det låter som en super härlig upplevelse=) Ta hand om er MusÄnglar:O)

2009-07-06 @ 08:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0