Long time no see

Hej kära vänner! Jag får väl göra en liten uppdatering här jag också :)

För en veckas sen blev jag stadsbo här i Borås. Det var nämligen så att mina föräldrar gick isär i julas så nu är huset i Länghem sålt och färdigstädat. Jag, mamma och syster bor nu i en fyra på norrmalm så jag håller på att försöka vänja mig vid alla "stadsljud" och cykelvägar och nya ställen :P men det börjar ljusna och hela familjen går in i en nya fas i livet som jag tror kommer bli bekväm och bra till slut. Hela våren har varit lite tung och jag har tappat motivation och bara velat dra täcket över huvudet och inte vara med om dans- och körrep och all prestation längre, men som tur var har jag haft min Micha och alla andra vänner som i alla fall gjort att jag härdat ut, och ser nu fram emot hösten och tvåan på wendelsberg efter ett tags uppehåll i sommar. I sommar jobbar jag återigen på djurparken så titta gärna in om ni har vägarna förbi :)

Hoppas ni har en fin sommar och att vi ses snart igen!!

"...det var alldeles för längesen vi sågs"

Många Kramar från Julia

Kommentarer
Postat av: Dannie

HEj gumman skönt att du börjar se fram mot hösten... du har helt rätt i att det var för länge sen vi sågs.. jag har också haft en si så där vår och det är vid de tillfällena som jag saknar er allra mest... HOppas vi ses snart igen



BamseKramar till dig

2009-07-08 @ 11:13:32
Postat av: Marie

Det var alldeles for langesen vi sags!!

Jag ar hemma till jul. Da tycker jag det ar dags att ses. Kanske en myshelg i borjan pa aret! Finns det nagot battre satt att borja 2010 pa?! nej :)



Ha det jatte bra julia!! Stor kram pa dig

2009-07-21 @ 15:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0