time flies...

Hej kära mus-vänner :)

Herre vad tiden rinner iväg...och hjälp vad längesen det var jag satte spår i vår vackra blogg...dax på nytt!

Ett år har gått sen början på nytt kapitel och jag kan ärligt säga att jag trivs väldigt bra med både Göteborg som stad och Performing Arts School. Faktum är att jag längtar tillbaka en smula med undantag för rädslan att bryta både armar och ben när ämnet "Akrobatik" tillkommer :S Lyckligtvis har jag hittills hållit mig borta från skador och sjukdomar, endast fortsatt problematik med benhinnorna (som jag vid detta laget lärt mig leva med) och en mindre ljumskeskada. Jag har aldrig tränat så hårt så det är då inte speciellt konstigt att kroppen säger ifrån ibland. För övrigt ligger immunförsvaret på topp !

Nu i sommar håller jag mestadels till i mina småländska skogar och vikarierar som assistent och fritidspedagog några veckor. Jag har även ett sångjobb på bröllop i augusti och utöver det försöker jag njuta av ledigheten medans jag kan. Jag hoppas bara att solen kan komma sig för att återbesöka vårt sommarsverige snart igen. Det är jag väl inte ensam om att tycka?

Jag tycker definitvit vi bör överväga en liten reuinon snart...ni vet, prata minnen, lira med en gura framför en lägereld och kramas en hel natt... Ni är saknade ska ni veta. Hoppas allt är bra med er alla och att vi snarast kan ses allihop...
Om ni besöker Götet framöver så tveka inte att slå en pling. Min dörr står alltid öppen för er!

Massa STORA kramar
från Christa


Kommentarer
Postat av: niklas

hur mànga kort tog du innan du bestámde dig fó det dár? porr christa....hoppas allt ´r super

2009-07-16 @ 21:03:48
Postat av: Anonym

porrigt ja...haha..allt för dej niklas...pust ;)

2009-07-17 @ 21:43:33
URL: http://christah.blogg.se/
Postat av: Marie

Verkligen as sexigt foto min van!!! :)

Harligt att du har det bra! Jag kommer hem i december! Maste ses da sa jag far min Christa dos!

puss

2009-07-21 @ 15:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0