What a life

Hejsan alla vänner!!! Blir så himla glad att det e lite rörelse här igen. Fantastiskt!!!Lite snabbt. Allt på Mallorca går fantastiskt. Slut pratat om det. Nu bestämmer Niklas Musco att reunion ska ske denna vintern annars jävlar. Och tycker vi börjar planera nu. Så för alla som är ute i världen nör kommer ni hem? jag kommer hem i slutet av oktober....Vet om att jag får ta mig tid när datum bestäms, för tänker fan inte missa en reunion till. Uppfattat!!!! Sandra tänkte på en sak vi har bara 2år kvar innan vårat vad går ut. Hoppas du minns vilket: En tanke till alla min klasskamrater: Tänk om vi inte hade kommit in.? tusen pussar

Kommentarer
Postat av: mamma

Lion King finns att se och lyssna på YouTube.

Sök på Sea Club Alcudia. Sedan på Lion King.

Super! Men inget går upp emot live!!

2009-07-13 @ 01:35:57
Postat av: niklas

tack mamma...verkligfen ingen bra kvalite

2009-07-14 @ 02:20:53
Postat av: Marie

Hej babe!! Reunion håller jag med om men inte förrän i början på januari så jag kan vara med! :)

Vill träffa er alla nu!!

LOVE

2009-07-16 @ 22:53:56
Postat av: Sandra

Va??? är det bara två år kvar?!? god damit! Det betyder att Wallmans måste vara mitt första jobb efter skolan... hmmm.. jag ska se vad jag kan göra!! ;) pöss på dig! P.S jag ska vinna! :P

2009-07-16 @ 23:40:39
Postat av: niklas

marie;självklart sandra :gläm det;)

2009-07-17 @ 05:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0