Kaffe te, kaffe kaffe te

...känner ni er sugna på något...Vilken låt alltså!!! Hej alla barn..Tönkte tala om hur året ungeför kommer se ut för mig..... Måndagar: Ledig hela jävla dagen Tisdagar: Lejonkungen (Simba) ,Poker Night Onsdagar: Radio Legends )spökar ut mig till en Spice Girl osh spelar apa) Torsdag: Rock Show Fredag: Lilla Sjöjungfrun (spelar ariel, nnäää skojjar spelar Prince Eric Och King Triton) Lördag: ABBA Söndag: Top of the Charts (70`s 80`s 90`s & 2000) Obs! Ledig fram till 19 30 alla dagar utom måndar då jag är helt ledig. Bor ihop med min kära vän Nudde ( mannen jag bilade ner med) och en glad dansk vid namn samir. Mitt team e bara massa gamla vönner som nu står på samma scen så det e gött.....hoppas alla har det super bra vart ni än befinner sig....Har nu allvarligt slutat snusa JIPPI JIPPI... MIN MAMMA KOMMER NER IMORGON (läs fredag) FÖRSTA GÅNGEN HON KOMMER NER SÅ LÄNGTAR TUSEN PUSSAR FRÅN NIKLAS "DUT" MUSCO

Kommentarer
Postat av: Mamma

Om nio timmar är vi nere!!

2009-05-16 @ 12:24:53
Postat av: Sandra

Låter underbart kompis! Kör hårt, och sup inte för mycket! ;) Ps. slutar du snusa är du inte en riktig man! :D

2009-05-16 @ 23:26:59
Postat av: niklas

nu är mamma kommen....sandra det krävs en riktig man för att kunna sluta......

2009-05-17 @ 01:05:30
Postat av: Marie

Hoppas mamma får en underbar tid med dig (snusfria Niklas). Kramas hårt och drick goda drinkar (det är inte svårt).



kram på er båda :)

2009-05-17 @ 14:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0