Inflyttningsfest och reunion

Hej Musvänner

Har betsämt datum nu för min inflyttningsfest för mina musar:) Den 31 oktober och eftersom att vi är musar och det är runt den tiden så tänkte jag att vi ska fira halloween samtidigt. Alltså klä ut oss tjohoo  Hör av er om ni kan komma  senast den 17 oktober. Mitt nummer är 0703377849.


Reunion:
Som det ser ut just nu blir det den 30 January och kommer hållas i en lokal på fyllinge. Den kostar 500kr att hyra så vi delar det på alla som kommer vara med. Plus kostnader för mat och snax. Dryck kan vi ju ta med oss själva. Jag föreslår att vi som på gamla goda tider hjälps åt med maten och efterätt:) Kommer skicka sms till alla när det är mer bestämt.

Ta hand om er pusspuss

Kommentarer
Postat av: Marie

Onskar att jag ocksa hade kunnat komma pa din fest dannie! :) Du far finnas med i mina tankar.

Reunion later underbart! Jag ska bara saga att jag kommer antagligen komma hem tidigare, ungefar borjan pa december kanske. men det ar inget sakert. Sa januari later underbart! Jag ar defenitivt pa. Och att gora maten tillsammans ar en perfekt ide! :)

kram pa dig

2009-09-18 @ 04:48:58
Postat av: Dannie

Ser fram mot att träffa dig:)

2009-09-18 @ 16:56:34
Postat av: Anki

Jag vill komma en liten sväng på reunion för att krama alla i början av partajet... YIPPPEI!!!

2009-09-19 @ 12:06:50
Postat av: Dannie

Du är så välkommen Anki:)

2009-09-19 @ 18:37:25
Postat av: niklas

jajajaja anki ndu kan väl supa till det med oss på kvällen också.....

2009-09-19 @ 18:59:25
Postat av: emelie

toppen kommer detta bli!!! wiii så funnu bunnyy!!!

2009-09-20 @ 19:46:18
URL: http://janssonemsan.blogg.se/
Postat av: Tobias

HEJSAN!

jag har ju varit lite off här. Men ska säga att jag tänkte på er alla senast häromdagen. jag ska kolla i min kalender, men givetvis kommer jag på reunionen no mather what =)

Jag tänkte mig skriva ett inlägg. Det var ju inte igår man tog sig för att göra det. Så ja. Jag ska. Nu har jag ju gått ut wendelsberg och tänkte att någon kanske var nyfiken på att veta? eller ska jag spara det tills vi ses. ÄH! What the **** jag skriver snart ett inlägg. Måste springa och korreografera klart steppen nu. Puss och tjing på er.

2009-09-20 @ 22:56:59
Postat av: Sandra

Underbart Dannie! :D Gud vad bra att du tagit tag i detta! Applåd och eloge till dig :) Jag kommer jättegärna på båda sakerna, men jag hör av mig via sms för definitivt besked :) Puss!

2009-09-21 @ 12:56:12
Postat av: Dannie

Tack så mycket sandra:)BamseKRam till dig

2009-09-21 @ 17:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0