Christa (numera även kallad Crusty av vissa)

Hej på er kära vänner!
Vet inte hur längesen det var jag satte lite spår i den här bloggen, så nu får jag väl ta tag i mig själv o göra det :)
Sommarlovet, arbetslösheten, eller ja, väntan på hösten eller vad man nu vill kalla det, rullar på för fullt. Jobbar lite på fritids bland stökiga, underbara ungar och det trivs jag riktigt bra med. Dock lägger jag störst vikt som sångare i ett band här i Nybro inför två spelningar i augusti. Det är skitkul ! Sen har jag och Sandra (vet att hon redan påpekat det) hittat ett boende i Bjärnum vilket känns mer än bra. Hyran är definitivt i det bästa laget och jag ser riktigt fram emot att inreda mitt lilla rum. (Föressten Sandra, så har bilderna inte kommit än, men jag skickar dom så fort jag får dom) :) Är ledsen att jag inte kunde komma och gratta dig Linnéa, men ryktet säger att ni hade jättekul!
Marie, jag lovar att ringa nu i början på veckan och säga hej då :( Julia, när börjar du plugget på sköna Öland?

Ska jag vara helt ärlig så har jag inte tänkt så mycket på hur livet kommer bli utan er i framtiden. Jag menar, oss tillsammans i ett klassrum... Men nu har tankarna börjat snurra. Det känns helt weird att vi inte kommer åka tillbaks till vårt kära Apelryd till hösten. Nu ska man börja om på nytt, träffa massa nya människor och även skiljas från dom. Men jag antar att det är det livet går ut på. Vissa människor kommer in i våra liv och förvinner sedan igen. Vissa människor sätter djupare spår och stannar. Ni är sånna som stannar :)

Nej, nu ska jag ta mig en kopp te i vårt svenska-piss-väder (niklas, måtte du ha det jekligt varmt där du e!)
Bamsekramar och pussar till er alla! Jag saknar er !

Kommentarer
Postat av: Julia

Visst är känslan konstig, den slog mig igår när jag skulle sova...aldrig mer apelryd, det kommer liksom inte tillbaka, och då saknade jag alla mer än nånsin! skolan börjar iaf den 20 augusti, när drar ni till bjärnum? Kanske åker en sväng till öland innan dess också, hör av mig då så kanske vi kan ses nånstans :) Ha det toppen! Puss

2007-07-02 @ 13:09:17
Postat av: Marie

Jag åker imorgonbitti! =) så om du inte ringer ikvälls så får du skicka ett sms =) Vi hörs och ses gumman. Lycka till i höst och ta dem med storm. =) PUSS

2007-07-02 @ 13:49:58
Postat av: Anonym

jag har val runt 30 grader i skuggan

2007-07-02 @ 19:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0