Niklas is back

Hej alla underbara människor!!!!

Jag älskar fan mitt jobb som "livsmedelspackare" på Servera.
Mina arbets uppgifter:
...packa varor (inte så svårt att lista ut)
sen är det inte mer.... förutom mina egna;)
...köra runt och tuta på alla med trucken
...dricka kaffe
...lyssna på min truck-radio
...köra förbi S35b(en plats) minst 4grr om dagen extra för att skratta åt produkten Könstår (en frukt/krydda) hahaha
....sladda med trucken
....reta min handledare för att han är 1,58 och rödhårig (ingen i vår klass är väl det)

Fattar ni vad ball jobb.

Hoppas alla har det underbart i sina "nya" liv. Jag har rätt ball men jag saknar er, båstad, skolan(det är sant), att bara komma hem till folk på kvällarana (jag får nöja mig med typ leif, jimmy och resten av grannarna).

Marie vi ses den 1 juli då jävlar ska du få se på grejer. har lite nya projekt på gång men avslöjar inget än men jag vet ni kommer (förhoppningsvis) gilla det.

Saknar er jätte, ni fullbordade de 3 bästa åren i mitt liv hur kan jag inte sakna er och även älska er.....

Kram och en jävla massa hångel till er  M.V.H Niklas Musco

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha härligt jobb du har!
Jag längtar till den 1:a. då vill jag ha en stor kram! =)

2007-06-14 @ 00:02:52
Postat av: Karolina

nån ska väl ha det bra... det förtjänar du!

2007-06-15 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0