Tobey börjar inse.

OKej! När ja ser er alla nu, i era fina klänningar o ja...
kanske inte dig Niklas, men du hade sexy kostym =P
... då blir ja nästan tårögd.

Helt plötsligt börjar jag inse. Att snart är det slut.
Snart är vi inte en klass längre, bara en klass som funnits en gång..
o en massa minnen!

O ja e glad... för när jag sitter där med mina barn en gång. O de säger
"Pappa, vi vill se på foton från när du va ung." Så kan ja stolt slå upp albummet,
plocka fram foton på oss o säga. De här va en underbar tid i pappas liv, o de fjorton där,
de är några av pappas bästa vänner som han haft de roligaste stunderna med.
O ja, kan bara hoppas att alla får uppleva de samma som vi har fått... fast ja har svårt o tro de.

Att kunna bli lika förbannat sura på varndra o ändå tycka lika mycke om varandra....
att känna varandra väldans bra... de e otroligt.
Men som sagt, jag börjar inse. Snart står vi där o sjunger om studentens lycklig dar.
O de kan ja stå för!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: jansson

du får mig att gråta tobbe!! så fint...

2007-06-02 @ 23:54:42
Postat av: tobey

Jansson, de e de som e min grej ;)

2007-06-03 @ 01:01:29
Postat av: whiskas

men inte mig =))
..eller okej.. lite kanske..

2007-06-04 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0