Ella igen :P

hejhej!

Nu sticker jag ner till lund och lär mig koreografin inför imorgon och provar kläder..förhoppningsvis går allt galant! ;)
Men det är på lördag det gäller!..fast jag måste erkänna att det inte är hela världen om jag inte vinner, jag ser det mer som en rolig grej, och än så länge har allt bara varit kul och jag har lärt mig massa saker jag inte hade en aning om så det är roligt bara att vara med :P

..Men det jag ville göra var att tacka er alla för er uppmuntran, röster och fina kommentarer!! Ni kan inte ana hur glad jag har blivit av att läsa vad ni skrivit efter inlägget! haha! NI har verkligen peppat mig till tusen så tack så hemskt mycket, ni är ju bara helt otroligt underbara!!

Jag hoppas ni får en trevlig helg!!

pusspusspuss från Ellaaaaaa

 The killer heels..aj!aj!aj!

Kommentarer
Postat av: Maud(Niklas mamma)

Vi håller tummarna!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-10-12 @ 23:34:25
Postat av: Maud

Glömde säga att Niklas kommer hem på fredag(19).
Känns härligt.

2007-10-12 @ 23:36:38
Postat av: emelie

heja ella idag!!! :P jag håller tummarna jag med, hårt!!!

2007-10-13 @ 12:33:56
URL: http://janssonemsan.blogg.se
Postat av: emelie

heja ella idag!!! :P jag håller tummarna jag med, hårt!!!

2007-10-13 @ 12:38:58
URL: http://janssonemsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0