Sandra jazzar vidare :)

I helgen gjorde nästan hela vår klass audition för Performing Art School (dvs. PAS, eller Dansforum). Som Christa tidigare skrivit här var det meningen att jag inte skulle söka, eftersom jag fick jobb i "Chicago" i Växjö. I sista stund ångrade jag mg dock, bestämde mig för att man nog kommer längre med att gå en yrkesutbildning. Och det var väl tur att jag gjorde så: för jag kom in!!! :) :) :)
3 års framtid bestämd! Vet inte än om jag ska välja det eller Musikalakademien i Umeå (där jag också kommit in) men musikala ska jag fan i mej göra i alla fall :)

För Christa gick det också bra. Hon hamnade på reservlistan. I och med att det är audition för Balettakademien nu i helgen är det nästan garanterat att det kommer hoppa av en hel del från klassen på PAS, och då hoppar Christa in och tar deras plats! bra va?! :) Jag har redan sagt till henne att jag kan satsa 500:- på att hon kommer in. Och det hade jag inte sagt om jag inte trodde det!!

Det var den uppdateringen det! För er som ska titta på treornas slutproduktion så ses vi nästa fredag!

Puss & kram / Sandra


Kommentarer
Postat av: Maud (Niklas mamma)

GRATTIS!!!!!
Jag håller tummarna för Christa. Båda!

2008-04-28 @ 21:04:23
Postat av: Anonym

Fy fan va glad jag är för er båda alltså!!!!! Skit kul Ni är asgrymma

2008-04-28 @ 22:06:52
Postat av: Linnea

Grattis tjejer! det är ni värda:)

2008-04-29 @ 11:22:07
Postat av: Niklas

FAN VAD NICE....VISSTE DET...pussar grattis

2008-04-29 @ 15:35:00
Postat av: Jullan

JAAAA! Va gött! Grattis =) Kör hårt brudar ni är bäst!

2008-04-30 @ 12:24:02
URL: http://vingali.blogg.se
Postat av: Karolina

grattisgrattisgrattis!!! ni äger ju!värsta skitkul!

2008-05-01 @ 16:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0