Ett GOTT NYTT ÅR...

vill  jag önska ALLA mina goa´  "gamla barn"  ute i vida världen , och hemmavid. Hoppas att er jul har varit fin!  Det ser ju ut gå gå riktigt bra för er! Grattis till körkortet Julia! Och till 20-årsdagen Ida! Lycka till med jobbet Dannie! Och med utbildningen Lina! Ta väl hand om er utrikes Marie och Niklas! Fortsätt showa på Christa och Sandra! Och alla ni andra - lycka till med det ni företar er i framtiden!

Glöm dock inte bort att komma ihåg att komma bort till oss för att komma ihåg tider som flytt... för vi har inte flytt!

Många många kramar till er alla - och som svar på alla frågor:
ja - jag saknar er - varje dag;
ja - nu har vi fullt  ös på Musikal igen;
ja - jag har knäppt kjolen, NIklas;
ja - både Cut och Bosse är vid liv;
jaaa - jag får  undervisa i historia fortfarande (!);
nej  - Stefan slutade nu till jul;
nej Tobbe - ingen har kommit i närheten av dina akrobatiska övningar i matsalen då du slängde sig på knä inför mig;
jaaa - Martinasalen har fått ljud- och ljus av hög klass;
oooppp - det finns en kaffeautomat i biblioteket (!);

/ Eder Anki


Kommentarer
Postat av: niklas

haha anki...älskar när du har kjolen uppknäppt..ljud o ljus i martina nice....kaffe automat i bibblan det bästa....tusen pussar

2008-12-29 @ 17:57:10
Postat av: Anonym

Gott nytt år på dig Anki.... saknar dig mycket. Ska försöka komma ner snart igen och hälsa på. Hälsa alla så gott massor av gosekramar till dig

2008-12-29 @ 20:47:15
Postat av: christa

jag blir så varm av att läsa detta =) anki, jag tror alla vi saknar dej lika mycket som du saknar oss ! massa kramar !

2008-12-30 @ 14:37:20
Postat av: Ida

Tack:) helt plötsligt börjar jag känna mig gammal:/ men det har sina fördelar;) Saknar dig väldigt mycket också ska du veta! Hade tänkt ta en tripp till Båstad och kära gamla Apelryd till våren någongång. så då ses vi! GOTT NYTT ÅR!

2008-12-31 @ 00:51:36
Postat av: Julia

Alla punkter låter helt fantastiska faktiskt =) saknar dig också, och hoppas att du får en fin fortsättning på året! Kramar

2009-01-02 @ 21:23:27
Postat av: Marie

Gott nytt år på dig med Anki! Tur att jag kom inom i somras så jag fick krama dig! :) Låter som om Apelryd är på väg uppåt! Härligt. Lycka till med allt och hälsa de andra uppe i pesonalrummen! :) Stor kram på dig

2009-01-03 @ 18:31:06
Postat av: Sandra

Haha.. sitter och ler för mig själv när jag läser detta! :) Och nu måste ju en återvisist till Apelryd bara bli av! :P Stor kram!

2009-01-04 @ 19:54:43
URL: http://ssandraanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0