Hallojsan Muskompisar

Haj allihopa, Dannie här. Börjar inlägget som vanligt med "Det var ju ett tag sen sist" :P Pratade med christa för ett tag sen om hur dåliga alla har blivit på att skriva och insåg då att jag inte är så mycket bättre själv:D:D:D Jag hoppas att ni alla mår bra där ute vad ni än gör för kul. Har någon hört något från Karolina förresten. Det var ju ett tag sen nu hon tog sin cykel och bar sig av på sin upptäcksfärd. Jag mår jätte bra. Bor ju med MR J i vår söta lägenhet som nu är julpyntad och fin hihi Har haft en termins ledighet från plugget men kommer förhoppningsvis börja plugga igen till våren. Dock inte till Socionom. Bestämde mig i somras för att det inte var den vägen jag skall gå. Vill ju inte ens jobba som social arbetare. Det är ju coach jag vill bli. Därav ska jag läsa pedagogik, kommunikation, coaching m.m.
                                          Ska säga upp mig på Hemmakväll i morgon, kommer bli sorgligt men livet måste ju gå vidare och jag har inte tänkt hyra ut filmer resten av mitt liv. Men jag måste ju erkänna att jag kommer sakna mitt jobb inom filmbranshen:P Det är nämligen så att jag ska börja jobba med mitt dröm jobb till våren. Börjar redan i January. Ska gå som en lärling kan man väl säga i ett halvår / år på företaget Teatron under Pernilla Tillander och Carolina Söderman. hihi. Är meningen att jag ska ta över efter Carolina till hösten och under tiden utbilda mig för att sen göra det Pernilla gör. Det här är så häftigt och jag är både spänd och nervös. Teatron är ju ett konsument utveckloingsföretag. och det Pernilla gör är att resa runt till olika företag i Sverige och håller övningar, föreläsningar ja lite av det som hon gjorde med oss. i bemötande, kroppspråk, status och mycket mycket mer. Carolina spelar sin underbara musik och förläser om rösten m.m och allt detta med teater verktyg som hjälp. Det är superkul. Målet är ju att företaget i fråga ska utvecklas så mycket som möjligt. Så ja.... det kommer bli ett mycket spännande år 2009. Lite av vad som händer i mitt liv.  Jag hoppas att vi ses snart igen. Saknar er mycket!

Lave & kizzez


                                                         


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har hört från Karolina:) Hon var här den 6e:) Hon lever och mår bra!

2008-12-13 @ 19:37:24
Postat av: niklas

dannie är så jävla vuxen

2008-12-15 @ 21:34:17
Postat av: Jullan

Å dannie, det låter ju jättekul och härligt med både kommande jobb och sambolivet =)

2008-12-15 @ 22:33:27
Postat av: Anonym

Å dannie, det låter ju jättekul och härligt med både kommande jobb och sambolivet =)

2008-12-15 @ 22:34:33
Postat av: niklas

älskar att det alltid är julia som lyckas skriva 2 gånger.....haha lika tankspridd som markus kide

2008-12-16 @ 11:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0