Julia tänker tillbaka

Det är såhär att jag saknar er...jag låg och tänkte på det igår innan jag somnade. Tänkte på skolan, matsalen, internatet, sofforna i biblan, stallet, uteplatsen, martinasalen, havsutsikten... Allt vi gjort där. Skrattat, gråtit, pratat allvar, pratat strunt, jobbat hårt, sovit, solat, druckit kaffe...jag saknar det faktiskt...fast jag har det bra här också, dom tar hand om mig väldigt bra faktiskt, och det här med bloggar sprider sig så om ni vill veta hur jag har det så kan ni läsa krismote.blogg.se...krismöte ja, det är våran grej liksom, vet inte varför, men vi talar ut, gråter lite, skrattar åt vår egenhet, och sen går vi vidare...

Vill träffa er snart. Saknar vår roadtrip!

KRAM


Konkurrerar med speldatum med bjärnum, men kalmar hörrni, vilket ställe! =P

Kommentarer
Postat av: niklas

tycker det e fett coolt att du har huvudrollen

2008-02-13 @ 13:22:19
Postat av: Ella

jävlars julia, hur känns det att se sig själv på storbild?;) jag hade kommit och kollat, men ja nu e det lite svårt..

2008-02-13 @ 22:31:41
URL: http://welliam.blogg.se
Postat av: Emelie

Wow jullan, kul att du har så stor roll :D
Jag hade också gärna kommit o kollat, men lite svårt för mig med, nu åker jag väldigt snart, tidigt på måndag morgon åker vi! :D

2008-02-14 @ 11:20:36
URL: http://janssonemsan.blogg.se
Postat av: Sandra

Försöker du sno vår publik nu??.. det trode jag inte om dig Julia... ;)

2008-02-14 @ 21:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0