En glad Marie skriver sina inersta känslor

Mina kära musvänner! Ni förgyllde min kväll och jag kommer nu aldrig glömma den 12 juli 2008 i hela mitt liv. Oj vad roligt jag hade! Jag hoppas ni kände likadant och hade en händelserik kväll. Det var i alla fall väldans roligt i bilen hem när vi tryckte in oss men Elaine tvingade oss att sitta ordentligt och ha bilbältena på ordentligt. :)
Christa hade väldigt treligt med min bror i alla fall och Sandra, kul när vi hittade dina örhängen på vars en sida av dansgolvet!

Det var underbart kul att e er alla igen. Ni som tyvärr inte kunde joina oss, vi ses en annan dag! :)

Jag har en vit jacka, ett vitt örhänge och en mobilladdare här så om ni saknar något av det så vet ni nu var det finns! :)

Till er som åkte innan jag hann komma tillbaka till livet, hoppas yoghurten var god och resan hem gick bra! hehe

Vi får ses snart igen för jag har saknat er väldigt väldigt mycket! Tack för den fina sången. Den fick  mina ögon att tåras och mitt hjärta att värmas! Jag älskar er alla!!

(Första bilden är till er Sandra och Christa. hehe)

Bye bye my lovers!


Kommentarer
Postat av: Lina

Är den vita jackan möjligtvis lite benvit och en trenchcoat? isf är det min ;)

2008-07-16 @ 22:53:57
URL: http://linaolsson.blogg.se/
Postat av: christa

mobilladdaren e min :( o jag köpte en ny igår...uscha, det svider i hjärtat..:P

2008-07-17 @ 12:03:44
URL: http://christah.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tack för en super tevlig kväll, marie:) det fixade Lase och Martin bra:)hoppas det inte dryer allt för länge tills nästa gång vi ses, hoppas du hade en underbar kväll:))

2008-07-17 @ 17:19:34
Postat av: Julia

Jag hade gärna varit där med er! Tittar på alla bilder och saknar er så!!

2008-07-17 @ 21:50:35
URL: http://vingali.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åååå.. tack för bilden :D fan, fru och barn? Ska sånt verkligen vara nödvändigt? ;) puss darling!

2008-07-18 @ 23:53:28
URL: http://ssandraanderssonn.blogg.se/
Postat av: Dannie

Hej gumman... jag hade en helt underbar kväll och jag kommer aldrig glömma vår bilfärd hem, med lill-marie liggandes på mig i baksätet:D Jag hoppas att vi ses snart igen och är det så att du inte har något att göra en kväll är du alltid välkommen till min och johannez lilla 25:a:D:D hälsa pappsen och brossan att de ska vara stolta över vad de hade pysslat ihop Ha det nu så bra! pyss på dig underbar

2008-07-26 @ 08:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0