Nostalgi i Småland (Sandra)

Hej alla underbara människor!

Hoppas allt är bra med alla, kan ju inte komma ifrån att en del är bättre än andra på att uppdatera här ;) Med mig är allt bra, är hemma i skogarna på påsklov. Väldigt skönt måste jag säga. Komma bort från allt som har med musikal att göra, om än bara för en vecka.

Tänkte mest titta in och skriva att jag saknar er. Fick ett ryck i går kväll och började klippa ut lite klipp från GELA DVD:n. Så för alla er som har Facebook: några klipp ligger där nu. Vårt lilla skötebarn som blev så bra tillslut :) Förövrigt så står allt bra till i mitt liv, (eller ska jag säga mitt och Christas liv, vi gör ju det mesta tillsammans nu för tiden :). Vår show "Vinnaren tar allt!!??" är över, efter tre intensiva spelhelger, och nu har vi något så roligt som audition-träning i skolan. I fyra veckor tränas monologer, interpretation, sökningslåtar och en massa mer. Så om någon månad eller så vet vi båda vad som händer för oss i framtiden. Skrämmande, skrämmande. Men, med skräckblandad förtjusning såklart :) Utanför skolan lever vi också livet. Vi bor båda i Vittsjö, 5 km utanför Bjärnum, och där händer mycket ska ni veta! :D

En stor varm kram och en blöt puss till er alla! Kärlek till Mu 04/07!

PS: Ett stort tack till er som kom och tittade på oss. Det värmer! Så fort som vi fått vår fotoskiva lägger vi upp lite fancy shots här :)

PPS: Karolina, skrev i en kommentar att jag ville höra mer om "Pösörerna". Tell us, tell us! :)

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman saknar dig så oerhört mycket också! Och ni var super grymma i showen. Jag hoppas verkligen att vi ses snart igen!!!!!

Bamsekramar till min underbara Ängel

2008-03-26 @ 19:33:49
Postat av: Dannie

Det var jag som skrev kommentaren hehe Namnet försvan Änglakramar /Dannie

2008-03-26 @ 19:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0