Jullis

Asså jag blir så sjukt stolt över alla duktiga människor! Grattis Sandra och Christa till era platser =) Jag sitter här och ryser på mitt soliga öland, för att jag saknar er en smula...tänker på för ett år sedan. Alla strandfester, dagarna i solen, havet, kvällarna på fritidsgården, (minns inte vad den hette ? !) balen! studenten, ja allt...underbart..

Men jag har det väldigt bra här också! Njuter av solen. Har projekt att göra dock, ska spela in en demo, sen är det sökningen till wendelsberg nästa helg...ska rocka fett har jag bestämt =)

Hoppas alla har det bra därute i världen, känns som att hälften är ute och flänger utanför sveriges gränser. Vad ska alla göra i sommar då? Själv ska jag börja med att ta en massa körlektioner, sen ska jag sitta i entrén på Borås djurpark, hihi =)


Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack vännen! Stort jävla lycka till i helgen!! Puss!!

2008-05-17 @ 00:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0