20års fest/inflyttningsfest!!!

Hej på er Sötnosar!  Den 6 december i Bunkeflostrand, Malmö runt 19, 20tiden är det 20 års- och inflyttningsfest som gäller! Jag ska bli vuxen och klarar inte detta utan er! Hade varit otroligt roligt om ni alla kommit, såå lyckligt glad jag hade blivit:)! Senast 30/11 hade jag behövt veta om ni kan komma, eller så fort som möjligt! Min Måns Boris (mobilen) har börjat krångla sjukt mycket, och en del av er har fått en inbjudan via sms, kanske en gång, flera gånger eller inte alls:/! Så jag kommer ringa runt lite till en del av er, men sprid det gärna mellan varandra om ni råkar prata med någon! Jag hoppas vi ses den 6 december! PUSSAR // er Idahoe

Kommentarer
Postat av: christa

hej ida !

tyvärr kan inte jag komma...har alldeles för mycket i skolan innan jul... :( hoppas du får en härlig dag iaf! Pusskram

2008-11-12 @ 17:43:59
URL: http://christah.blogg.se/
Postat av: niklas

jag ska försöka komma...men e inte helt säkert ...men talar om innan den siste

2008-11-13 @ 15:39:08
Postat av: Marie

Hej Ida! Jag kan tyvärr inte komma! Jag kunde inte komma ifrån jobbet och så åker jag snart tillbaka till Australien så det blir lite tight! Men jag önskar dig världens bästa dag och jag ska tänka på dig och fira dig i mitt huvud! :)



Stor kram på dig

2008-11-15 @ 15:31:54
Postat av: Ella

Baaabes! jag firar dig nar jag kmr hem ist ;)du maste bara vanta lite langre!xx

2008-11-15 @ 18:41:17
Postat av: Sandra

Hej Ida :)

Jag kommer tyvärr inte kunna komma ner. Ledsen att jag inte hört av mig innan.. Bättre sent än aldrig dock ;)

Hoppas ni andra har det super kul i alla fall, och lova att ta mycket foton så att vi andra kan få se hur ni hade det! :)

Puss!

2008-11-20 @ 23:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0