En rubrik är en kort text

Hej allihop vi sänder live från Ystad.. Nu har det gått 3 dar sen jag, Niklas, kom ner till Marie i Ystad. Eftersom det var 1 1/2 år sedan vi sågs kände vi att det var dags att äntligen träffas igen...Ville ju höra om alla uppöevelser vi båda varit med om under tiden utomlands. Jag berättade lite Marie berättade lite. Vi kom nog båda fram till att vi trivs utomlands, bla åker både jag och Marie tillbaka nästa år..Hon till AUS och jag till ESP...Marie åker tidigt i januari medans jag åker nog i slutet av februari. Även Sofia har varit här och myst med oss här i Ystad. Känns skönt att entligen träffas igen, med tanke på att jag missade den beryktade festen som Marie och Inger hade, det var ju min plikt att komma ner. Vi vill hälsa till alla att ha det super...tusen pussar från Ystad

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååå.. saknar er!! Vad mysigt ni verkar har det! Bra där! ;) förlåt att jag inte styrt upp det här med gbg trippen.. är väldigt mkt just nu :S kul att att ni har det trevligt iaf, jag blir varm i hjärtat av att läsa om det!! :) Stor puss & kram på er.. glöm inte att jag tycjer om er så in i jordans mkt!!! / Sandra

2008-11-29 @ 01:26:01
Postat av: Julia

Söta ni e!! =)

2008-12-05 @ 18:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0