Hallojsan alla kompisar!

Usch, jag vet knappt om jag vågar visa nunan här. Har inte skrivit på skitlänge och glömt av att kolla in era inlägg (de som faktiskt skriver). Men ja Ja FÖRLÅT!!! Nu ska jag skärpa mig och ge er en liten uppdatering i vad som sker i Nasses värld.

1. Som ni kanske kommer ihåg var jag i Australien förra året med Jansson och hennes kusin. Underbart!

2. Kommer hem, får jobb inom hemtjänsten i Grevie :) Skitkul! Goa gamlingar. Saknar dem.

3. Arbetslös på hösten fast jag jobbade nästan hela tiden ändå. Vikarierade på alla möjliga ställen runt om i kommunen. Skolkök, dagis, servering, café, ålderdomshem... Riktigt kul faktiskt, men tog väldigt mycket energi, att inte veta om man har jobb eller inte. Hann dessutom med att plugga uppe i Järna (nästan ända uppe i Stockholm). Fick tyvärr avbryta det. Tog mycket energi, pengar och missade jobb.

4. Efter jul fick jag jobb på mitt favoritdagis. Montessoriförskola. Underbara ungar, miljö.. 

5. Har hunnit med ett par dagskurser inom montessori under våren. Jättekul!

6. Har kommit på att det är det här jag vill jobba med så nu ska jag plugga montessoripedagogik till hösten och 2 år framöver. Halvtid. Blir montessoripedagog. KY-utbildning.

Har jobbat på samma dagis hela denna terminen och över sommaren men är antagligen arbetslös 1 september. Spännande! Vad ska vi då hitta på?

7. Är nu den näst sista dagen på min semester. Har hunnit med att träffa Apelrydare. Toppen! Paddla, jobba, åka rodel, gått på bröllop, mysa och päsa :P, tagit en sväng till Norge och hälsat på de nygifta och deras goa kompisar (kempekoseligt!), varit på Diggiloo(skitbra), Laholms sommarspel och massa annat kul! Har hunnit med någon liten romans oxå.

Så nu är jag nog redo att ta livet med storm igen! Och sätta fart mot mina mål! Hoppas jag....

PS Reunion! Yes! Och inflyttningsfest. Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: niklas

vill nog höra lite mer om den där romansen som du nämde kort...haha

2009-08-09 @ 14:38:06
Postat av: Anki

OJ OJ OJ!! Här går det undan!! Jag kan nästan se rivstarterna på vägen i Ysby...

LYCKA TILL!!

Kramar från Anki

2009-08-14 @ 09:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0